חלונות שחורים לרכב

0
3294

חלונות שחורים לרכב

 

עד לא מכבר חלונות שחורים ברכב היה תהליך לא מובן לאנשים רבים. היה נדמה שאפשר לראותם רק ברכבי יוקרה ולא ברכבים הרגילים.  אך מסתבר שלחלונות שחורים לרכב יש יתרונות רבים שרוב הציבור אינו מודע להם.

המדבקות המיוצרות בקיבוץ חניתה או לחילופין בארה”ב ועשויות מחומרים איכותיים ביותר גלילי פילם ותרכובת מיוחדת של פוליאסטר ואלומיניום שקוף יוצרות מצב שהפיגמנטים אינם דוהים ואינם משנים את צבעם לאורך תקופה ארוכה. אפשר להשיג את המדבקות בגוונים שונים של בהירות וכהות וכל לקוח בוחר את הצבע הנוח לו ביותר. כל המדבקות הללו קיבלו אישורים ממכוני התקנים בישראל, צרפת גרמניה וארה”ב, משך האחריות על חלונות שחורים ברכב נע בין שבע לעשר שנים.

חלונות שחורים ברכב מגנים על הפרטיות של יושבי הרכב, אנשים חולפים לא יראו את אשר קורה בתוך הרכב, הם מגבירים את ביטחונם של הנוסעים ומפחיתים את מעשי הפריצה לאור העובדה שהגנבים אינם רואים את הנעשה ברכב ולכן אין להם רצון מיוחד לפרוץ דווקא לרכב זה. מעבר לכך החלונות השחורים ברכב מעלים את רמת הבטיחות כיון שאם זגוגית תתנפץ, שבריה לא יתפזרו בתוך הרכב ועל כול הנוסעים, אלא רק במרווח שבין הזגוגית לציפוי.

חלונות שחורים לרכב יעצרו את עוצמת נגיעת קרני השמש, uva, ; בחלונות הרכב ובנוסעים, כך אנו מונעים סנוור של הנהג המתקשה לנהוג בשמש  הקודחת ולעתים נגרמות עקב כך תאונות דרכים. כמו כן הם מקלים מאד על הילדים והתינוקות הנמצאים ברכב וסובלים מקרני השמש החודרות ומפריעות להם לנסוע בנוחיות ואף לישון. החלונות השחורים ברכב גם מונעים שיזוף לא רצוני בחלקי גוף שונים של נהגים הנמצאים שעות רבות ברכב בכל יום ובכך שומרים על בריאותם.

בזכות הבידוד, צריכת המזגן תפחת וכך אנו גם שומרים על איכות הסביבה וגם מקטינים את העלויות השוטפות של אחזקת הרכב וצריכת הדלק.

באזורים שונים בישראל, לנוכח הסכנה הביטחונית, מתקינים ציפויים מיוחדים כדי למנוע את ניפוץ הזגוגיות מאבנים הנזרקות על הרכב. החלונות השחורים ברכב מגינים על כל נוסעי הרכב כך שיגיעו בבטחה למחוז חפצם.

אם החלטתם לבצע חלונות שחורים ברכב שלכם, חשוב שתבחרו איש מקצוע איכותי ובעל ניסיון רב לביצוע פעולת הציפוי כך שתתבצע עבודה מקצועית שתחזיק מעמד במשך שנים רבות ללא תקלות.

הציפוי חלונות לרכב הוא חוקי ועובר טסט בחלונות האחוריים, לפי תקנה 356 ד’ משנת 2005.

 

 


Warning: A non-numeric value encountered in /home/salecheapjordanr/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 326